Terapia INDIBA DEEP CARE

Indiba DEEP CARE to propozycja dla osób, pragnących efektów ujędrnienia, usunięcia cellulitu, wygładzenia skóry, wyszczuplenia sylwetki, modelowania pośladków i spłycenia rozstępów. Po zabiegu skóra staje się sprężysta jak nigdy dotąd.

Indiba DEEP CARE stymuluje zewnętrzną i wewnętrzną komórkową wymianę jonów, dzięki czemu przywraca fizjologiczną aktywność komórek i umożliwia ich prawidłowe funkcjonowanie.

Podczas zabiegu odczuwane jest ciepło, co świadczy o zwiększonym metabolizmie komórek – wydobywa z nich 100% możliwości, następuje detoksykacja tkanki oraz drenaż toksyn.

Jednak do uzyskania trwałych efektów należy wykonać określoną serię zabiegową od 6-12 zabiegów, którą ustala indywidualnie fizjoterapeuta. Dużą zaletą jest fakt, że zabiegi możemy wykonywać nawet codziennie, co znacznie przyspiesza efekt finalny.

Zabieg na tle innych procedur wyróżnia się wszechstronnym zastosowaniem w terapiach kosmetologicznych u pacjentów, którzy do tej pory nie mogli korzystać z podobnych metod w tym pacjenci onkologiczni czy autoimmunologiczni.

Warto podkreślić, że zabieg jest nieinwazyjny, a o jego bezpieczeństwie świadczą liczne badania naukowe i certyfikaty (w tym FDA).

Indiba DEEP CARE to bardzo wszechstronna i unikalna technologia, która stanowi samodzielną terapię oraz uzupełnia inne zabiegi dermatologiczne, dzięki aktywnej terapii komórkowej. Poprawia naturalne zdrowie i urodę skóry. Indiba DDEP CARE przyspieszając regenerację, pomaga wzmocnić wyniki operacji plastycznych lub rekonstrukcji. Dzięki wysokiej tolerancji na zabieg, efekty uzyskujemy w szybkim czasie co eliminuje konieczność wykonywania skomplikowanych i długotrwałych zabiegów inwazyjnych.

Zakres możliwości terapii Indiba DEEP CARE:

• Leczenie oparzeń
  • Blizny, bliznowce
  • Czerwone i białe rozstępy
  • Znaczne zmniejszenie przekrwienia
  • Zmniejszony ból, pieczenie i swędzenie
  • Zmniejszenie blizn
  • Zmniejszony ból i swędzenie

Leczenie przewlekłych odleżyn:

• Zmniejszenie średnicy owrzodzenia.
  • Poprawa krążenia.
  • Lepszy kolor i wygląd skóry.

Pomaga złagodzić objawy atopowego zapalenia skóry:

Zabiegi Indibą możemy traktować jako przygotowanie do inwazyjnych zabiegów, wspomaganie leczenia w trakcie gojenia oraz tuż po zabiegach chirurgicznych.

Wynikiem tego jest:

• optymalizacja stanu tkanki i zmniejszenie krwawienia
  • zmniejszenie siniaków oraz obrzęków
  • łagodzenie bólu
  • zmniejszenie blizn i zwłóknień
  • zwiększenie adaptacji organizmu do procesu samoleczenia