Terapia INDIBA

Nasz gabinet fizjoterapii wzbogacił się o nowe urządzenie – INDIBA Deep Care Premium. Terapia INDIBA wspiera i znacząco przyspiesza naturalne procesy zarówno regeneracji jak i gojenia tkanek poprzez poprawę funkcji błony komórkowej i zwiększeniu wymiany jonowej. Terapia INDIBA ma zastosowanie we wszystkich jednostkach chorobowych i dysfunkcjach narządu ruchu. Jej stosowanie jest bezpieczne także u pacjentów leczących się onkologicznie. Połączenie terapii INDIBA z terapią manualną daje nam praktycznie nieograniczone możliwości pracy z pacjentem. Terapię INDIBA można rozpocząć już w fazie ostrej, zaraz po urazie zmniejszając ból, obrzęki i przyspieszając powrót do zdrowia.

Terapia INDIBA to skuteczne rozwiązania dla:

• Chorób zwyrodnieniowych stawów
  • Bólu stawów
  • Stanów bólowych odcinka szyjnego kręgosłupa
  • Wzmożonych napięć mięśniowych
  • Zapaleń kaletek
  • Krwiaków
  • Złamań (przyspieszenie zrostu kostnego)
  • Skręceń, nadwyrężeń
  • Działania przeciwbólowego
  • Leczenia stanów chronicznych
  • Regeneracji po wysiłku fizycznym

PRZECIWWSKAZANIA

• Rozruszniki serca i implanty elektroniczne
  • Ciąża
  • Zakrzepowe zapalenie żył
  • Terapia na otwartych ranach

Od ponad 37 lat INDIBA S.A. zajmuje się badaniami technologicznymi, rozwojem i innowacyjną technologią ukierunkowaną na leczenie. Unikalne efekty i zalety terapii INDIBA są dobrze znane klientom na całym świecie i poparte wieloletnimi badaniami naukowymi. Skuteczność terapii INDIBA została doceniona przez wiele klubów sportowych i zawodowych sportowców. Korzystają z niej amatorzy sportu jak również profesjonalni zawodnicy.

Rafel oraz podopieczni Rafa Nadal Academy od wielu lat z powodzeniem wykorzystują technologię INDIBA podczas swoich przygotowań do najważniejszych wydarzeń, regeneracji po nich, a także w przypadku wystąpienia urazów.